maandag 9 juli 2012

ZELFMOORD MORTSEL




Mortsel, Zondag 08/07/2012

Rond 19u is een man onder de trein gesprongen in het station van Mortsel – Oude God. Het individu trachtte zelfmoord te plegen door zichzelf voor de trein te werpen in het ondergrondse station. De rechtstreekse trein naar Mechelen en Brussel kon onmogelijk stoppen en is enkele honderden meter verder tot stilstand gekomen. De man heeft de klap van de trein niet overleefd. Rond 20u heeft de brandweer en spoorwegpolitie de reizigers van de trein begeleid naar pendelbussen. Het treinverkeer werd volledig stilgelegd in beide richtingen.

Foto en Tekst: Christophe Luts








3 opmerkingen:

  1. Beste Christophe,
    Dankzij uw blog weet ik weer heel wat meer hoe mijn broer aan zijn eind kwam.
    Heel moedig van u om dit op het net te zetten.
    Ik neem u dit niet kwalijk, maar het gaat wel over iets heel spijtigs en onomkeerbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn deelneming! Het spijt me erg hard dat u dit via deze weg moet horen. Als u graag heeft dat ik dit bericht verwijder doe ik dit met alle respect. Het was zeker niet mijn bedoeling om mensen te shockeren. Ik doe ook maar mijn werk, en de GvA heeft het blijkbaar niet gepubliceerd.

      Mijn excuses

      Verwijderen
    2. Beste,

      Verwijderen moet u niet, zoals ik al eerder schreef neem ik het u niet kwalijk. Andere mensen noemden het wel ramptoerisme maar ik vermoedde al dat er iets professioneels achter uw blog zat.
      Het gaf me wat meer info om inzicht te krijgen over de omstandigheden toen op dat moment.
      Ik weet ongeveer waarom mijn broer dit deed maar het is wel iets helemaal anders om het te aanvaarden dat iemand zelfs zonder enig bericht na te laten uit het leven stapt, en dan nog op die manier...
      Excuses aanvaard.

      Verwijderen